dinsdag 30 september 2008

Portet Diana




Ik blijf niet bezig hoor, met steeds maar weer afbeeldingen van 'mijn laatste schilderles'. Deze nog even, en dan is het klaar. Diana was het model, een Braziliaanse schone, vriendin van Anne, Hollandse schone. En die Diana, wauw, daar kun je best een tijdje naar kijken. Voor ik het wist zat ik haar in mijn schildershoofd te koppelen aan Bob, mijn vriend de gescheiden man, die nu in mijn huis zit. Ik wil best een paar portretjes maken van hun samen, voor in hun huis. Is toch gezellig?

Over een uur of wat vliegen we naar Mallorca, naar Ink, Menzo's zus, en haar vriend Ed en zoon Michael. We hebben een appartementje niet ver van hun huis, en ik heb erg veel zin in weekje zon, zee, zwemmen, gezellig met hun, lopen, fietsen, scooteren, visjes eten. Hoort nog een beetje bij de zomervakantie, want door Obama'08 waren we gedwongen onze trip in juli in te korten. En het moede lichaam wil ook wat. Namelijk: leggen! Daarnaast had de geest ook nog wat puntjes. Nieuwe dingen zien, kletsen met Ink en Ed, eiland ontdekken, lezen, Spaans horen brabbelen. And so it goes. Pootooweet.

1 opmerking:

Christel zei

Veel plezier op vakantie!