donderdag 7 augustus 2008

Tentoonstelling


Deze maand 'hang' ik in Atelier Open van Edith en Maurice. Tot en met 22 augustus zijn mijn kleurstenarijtjes daar te zien. De opening op 31 juli was erg geslaagd; gezellig en met prachtig weer konden we lekker buiten zitten.

Het loopt natuurlijk storm, de aanvragen van kopers stromen binnen. Mijn moeder heeft er eentje gekocht. Die kleine, op de foto, 'colori'.

Door de tentoonstelling heb ik weer heel veel zin om een nieuwe cursus te doen bij mijn schilderlerares, Marianne Pruimboom. In het najaar gaan we portretten schilderen en tekenen - moeilijk, maar wel ontzettend leuk.

2 opmerkingen:

Christel zei

Hi Ireen,

Ik was graag even komen kijken als ik niet zo'n roteind weg zou wonen. Gaaf dat ik er zo toch een beetje van kan bewonderen. Gaaf om te zien dat je je eigen stijl begint te ontwikkelen.

Christel

Ir1e zei

Dank je wel Chris! In het najaar doe ik een nieuwe cursus, om weer een beetje op te frissen, techniek bij te leren en inspiratie op te doen.