donderdag 12 juni 2008

Daar was ik weer...

Ik was al eens begonnen, met bloggen, maar ik ben er weer mee gestopt. Geen tijd, geen inspiratie. Ik ga het weer proberen, omdat ik ook wil kunnen wat Christel allemaal kan. Onmogelijk hoge lat, dat weet ik, maar alleen al dat muziekhoekje... Hoe leuk is DAT!

Ik ga niet veel schrijven, maar wel veel verwijzen. Bijvoorbeeld naar evenementen waar ik ben geweest, die de moeite waard waren. Zoals de lezing van Paul Auster in De Duif in Amsterdam, dinsdag 10 juni.

Het motto van deze maand is: Relax. Een logisch motto voor iemand die voor het eerst sinds jaren en jaren hard werken eindelijk eens Koos Werkloos is. Zie de video van de repetitie van Lola Kite, de huisband van Made in the Eighties - het NPS-programma waar ik tot en met 4 juni aan heb gewerkt.

1 opmerking:

Christel zei

Een vernoeming in je eerste post... wat een eer :-)