dinsdag 8 juli 2008

iPhone 3G

Hij is te koop: de iPhone. En probeer daar maar eens vanaf te blijven.



Wat een snoepje. Hij is duur, althans: je moet een abonnement nemen om hem in handen te krijgen. En ik heb al een abonnement. Toch heb ik een mooie reden gevonden om het toch te doen. Mijn iPod is namelijk stuk, een nieuwe zou ook geld kosten + er zit een irritante barst in het scherm van mijn huidige Nokia = hebben!



Men noemt het een hype, velen vinden het allemaal onzin of slechts goede marketing. Dat zijn mensen die niets begrijpen van de iPhone, geen gevoel hebben voor stijl & klasse, waarschijnlijk verre familie zijn van Bill Gates of anderszins raar.

Als ik hem koop, dat weet ik ook wel, is ie binnen 3 maanden achterhaald door een nieuwe, betere versie. Doet me denken aan die geweldige Apple Keynote Speech parodie van de Daily Show, over de iPod-Mini, -Nano en -MultiNano, in dezelfde presentatie wordt het begeerlijke apparaatje steeds weer 'obsolete'. De Daily Show heeft trouwens wel meer erg fijne filmpjes over iPod, iPhone, Apple en liefst in combinatie met Bush.

1 opmerking:

Christel zei

Ik ga 'm voor Cindy kpen, maar hij is hier op veel plekken uitverkocht.